Alla inlägg under juni 2011

Av Robina Antonik - 29 juni 2011 12:58

Nu har jag tappat greppet om detta bloggande tror jag. Synd att det blev så, har bara inte riktigt tagit mig tid till det. Ledsen för det! 

Jag hoppas att jag kan bli bättre. Men kan inte lova något. För just nu har jag så mycket jobb att jag själv inte förstår hur jag ska hitta med allt. 


Jag ska jobba 6 veckor på en skola från 9-14.30 och på kvällarna kommer jag jobba i en restaurang. Så jag kommer varken har några eftermiddagar eller helger lediga. Jag kommer i princip jobba hela tiden! Vet inte hur jag ska palla detta. Men pengar måste jag ju ha.... så jag får ta en dag i taget.


Kortfattat så har jag haft underbara veckor med sol och bad och massa mys. Haft en trevlig midsommar.


Katterna Caspian och Lisa mår bra. Anton tillbringar större delen i helsingborg nu. Skönt för honom att få vara hemma lite också och slippa mig ibland. Undra hur mycket tid vi kommer få tillsammans nu när jag ska jobba så otroligt mycket...  


Har en ny mobil också... en HTC Wildfire S, den när nice. Börjar lära mig sakta men säkert hur den fungerar. Hoppas att den kommer vara lika problemfri och hållbar som min gamla Sony Ericsson W595. 


Idag fyller Johanna år   grattis till henne!


Nu ska jag ta en dusch och kolla runt i "storstaden Ronneby" och se om det går att hitta någon födelsedags present till Johanna.


Ska väl få i sig lite mat också innan jag tar bussen till byhålan Backaryd får att jobba till 21.30


Ha det gött! Haaj! 

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards