Alla inlägg den 30 april 2011

Av Robina Antonik - 30 april 2011 09:56

God förmiddag! 


Trevligt väder idag också, man blir så glad av solsken. Det blir jag i alla fall!  


Idag är det valborgsmässoafton, trevligt! Dock är det inget jag kommer att fira i år, ska jobba. Tråkigt! Men men... så kan det gå. Denna gången får jag "skylla mig själv". Men pengar behöver jag ju. Det finns andra dagar som man hellre är ledig ifrån, som nyårsafton eller julafton.   


Förutom att jag ska jobba idag så ska jag träffa bästaste Emma.E, vi har inte träffats på EVGIGHETER!


Idag städade jag och A hela dagen, och A städade mycket när jag var på jobbet. Duktig pojke jag har.   


Igårkväll tog jag min mask och mina eldpoi för att gå ut på  stan och träna lite smått. Nästa vecka gäller det!  



Rampljuset











 

Dagens youtubeklipp!:



Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards