Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Robina Antonik - 25 maj 2012 11:00

Nu är jag hemma igen, kom hem igår kväll! (Har varit i Göteborg).

Skulle överraska A, men gick inte som jag hade tänkt. Han skulle inte vara hemma när jag kom hem, utan i K-na. Jag hade tänkt gömma mig i garderoben eller liknande och sedan överraska honom. Men tydligen så var han hemma när jag kom hem. Fast han blev väl lite överraskad ändå tror jag.   

Har haft det underbart i Göteborg, har varit otroligt fint väder ute, så jag och syster har legat ute i solen mycket och även suttit ute på gården och tjötat med grannskapet!    

Har fått träffa min supersöta systerson Angelo som är ca 5-6 veckor nu.   Och såklart underbara Isabelle! 

           


Härligt att få träffa syster också!    Förutom att vi har solat så har vi även varit i stan och shoppat lite nödvändiga saker. Jag köpte bland annat strumpor, 2 tunikor och solkräm fick även ett par skor av syster. 
Här är min snygga syter Angelika





     


Var även i nordstan och träffade en gammal kompis, Fredrik Svensson. Alltid nice att träffas!    
Håller på att tvätta en massa kläder, så nu är det snart dags att gå till tvättstugan igen. Hej hopp! 



 
(Mycket fin bild...  )











Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards