Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Robina Antonik - 5 maj 2011 22:55

Här ligger jag i sängen på mitt hotellrum på hotell Savoy i Malmö.  


Har precis varit nere i restaurangen och ätit grillad entrecote med pommes och bearnaisesås. Det var riktigt gott måste jag säga! Det bara smälte i munnen. Man kännde verkligen att bearnaisesåsen var "hemmagjord". Dock blev jag lite besviken på att den var mer närmare rå än medium, fast att jag sa att jag ville ha välstekt... Men det var gott ändå så jag brydde mig inte om att klaga. Fast när det är ett fyrstjärnigt hotell och så fin restaurang så ska man väl ha det som man beställde? När man betalar så mycket också? Men jag ville inte vara någon bitter kärring. Jag var ju nöjd ändå.

   


Jag stod i samma hiss sig som Erik Segerstedt. Han verkade trött och lite butter, han har nog haft mycket att göra. Han ska ju vara programledare i Rampljuset så jag kanske träffar honom imogron också.   


Har även gått en promenad runt kvarteret, letade efter "Skånes dansteater" som jag ska till imogon bitti. Mycket fint här i Malmö... dock undrar jag vart allt folk höll hus? :O Det var lika öde som i Ronneby!


Imorgon blir det hotell frukost sedan till Skånes dansteater och ha inspelning. Jag är nervös... men det är mycket spännande!


Videoklippet är kasst men jag orkar inte försöka göra ett bättre, så ni får stå ut. Hoppas att det  blir bra ändå!


 


HAHA gud vad jag ser flum ut... ^


Snart så ska jag nog gå och lägga mig så att jag vaknar imorgon. Man vill ju inte försova sig en sådan dag som imorgon. Fast det är något jag aldrig brukar. Men man ska ju aldrig säga aldrig.   


Ha det gutt!

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards