Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Robina Antonik - 21 maj 2011 12:06

Ja det sägs ju att jorden undergång är idag!   

Än ser det ljust ut! Fast dagen är ju inte slut än. 


Vad skulle ni göra era sista timmar? Skulle ni på något sätt förbereda er? Ringa några samtal och säga allt ni har velat ha sagt till nära och kära?


Jag tänkte ställa mig och diska men om jorden ska gå under så är ju det inte till någon nytta?  


Snubben som sa att jorden skulle gå under har ju haft fel förr, så man får hoppas på att han har fel denna gången också. Det tror nog jag. Men man ska aldrig säga aldrig.  


Här är två artiklar som ni kan kolla in:

ARTIKEL 1
ARTIKEL 2




Jag måste nog säga att jag tror mer på Mayaindianerna som säger att jorden ska gå under 2012 än denna förvirrade snubbe. 
Här kan ni läsa om Mayaindianerna:
Jordens undergång 2012  


Jag tror att allt är struntprat men jag är ändå den som har lätt för att tro på sådan här. Man kan ju aldrig säga aldrig säga aldrig. Vi får hoppas gubben har fel denna gången med och att alla överlever dagen, att ingen mega stor jordbävning inträffar och att vi alla vaknar glada och utvilade imorgon. 


Jag ska nog ta tag i disken i alla fall.   

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards