Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Robina Antonik - 11 maj 2011 15:45

Här kommer fler härliga bilder. Dessa bilder är från inspelningsdagen.

Vi ser Trollkarlen Jonas Lindblad och hans kompanjon John.   
Gycklaren Arkadia och "Svergies äckligaste man" Toby di tiger! (Minns ej hur de stavade namnet..)
Vi ser även annat härligt folk som också var med på inspelningen.  



Lite bilder från att jag blev sminkad av en sminkös. Hon hade fondation på spray. Smart!


Jag hade många "första gången" upplevelse, eller vad man kan kalla det. Första gången som jag övernattar på ett hotell.
Första gången jag träffar en trollkarl.
Första gången jag får vara med i en inspelning.










Första gången som jag blir sminkad av en sminkös.

 

Föresten så gick jag inte vidare i rampljuset. Men det var inget som jag var ute efter ändå. Jag är glad att jag var med och fick träffa alla härliga människor och det var en riktigt upplevelse. Jag kan sammanfatta mitt uppträde kortfattat:

  •  Jag var lagom nervös på scenen.
  • Jag kände inte att jag behöver träna mer på mitt nummer.
  • Jag var nöjd med mina kläder och utstyrsel.
  • Jag hade bra kontroll... Tills...
Jag halkade...! HAHA...
Jag kan ju säga att klackar + lampolja + trägolv = ingen bra ide.
Så nu kommer alla se hur jag halkar i tv.   Lite pinsamt men det får jag bjuda på. Ändå sa jag till mig själv att inte välja klackarna... Men jag var envis och skulle ha dem ändå. 
Grejen var att på repetitionen så provade vi aldrig med oljan och elden. Så vi kunde aldrig se hur halt det blev. Vilket vi borde gjort. Jag kännde när jag stod på scenen hur det regnade olja över mig och på trägolvet och jag tränkte "shit... undra om detta kommer sluta bra..". Hade det inte blivit så mycket olja på golvet så hade jag inte halkat. Men nu gjorde jag det och snabbt reste jag mig upp igen och jag tror inte att jag hade många sekunder kvar av mitt uppträde. Men så kan det gå!
Jag ska inte deppa över det, jag är glad att jag var med och fick denna chansen och fick möjlighet till att träffa alla goa människor.
Erik segerstedt var dock inte på bra humör när man träffade honom, han hade ont i huvudet. Men man kan inte alltid vara på bra humör.
 

Hur som helst! Här kommer bliderna!

                                                       


Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards