Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Robina Antonik - 19 maj 2011 08:16

Var uppe tidigt igår och började städa lägenheten.


Runt 12 tiden igår gick jag till min gamla klasskompis som jag inte sätt på länge! Mycket trevligt, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord... länge. Roligt att få prata ut lite.   
Sedan var jag tvungen att gå för jag hade en ostädad lägenhet som väntade på mig.   


När jag kom hem hade Anton också kommit hem. Vi fortsatte med städandet och tillsut blev det äntligen färdigt, det gillar vi! 

Vi blev precis färdiga med städandet när Anton skulle gå till tåget för att hämta Rickard, Antons kompis.   
Sedan kom de båda hit och vi kollade på The Office, alla som inte vet vad The Office är eller inte kollat på serien. GÖR DET! Ni kommer inte ångra er! Skit bra!   

Efter ett avsnitt The Office så drog vi ner på stan för att köpa lite smått och gott på willys. Sedan gick vi till biografen. Måste bara säga att biografen här i Ronneby var den första 3D bion i blekinge! Coolt. 
Vi såg då den nya Pirates of the Caribbean: On stranger tides (I främmande farvatten). Bra film om jag får säga vad jag tycker. Dock tyckte inte Anton det! Men alla har ju olika smak! 

Man kan ju inte låta bli att gilla Johnny Depp som Captain Jack Sparrow. Så jäkla bra.   Jag fick vara lite små kär i honom för Anton och jag tror att han också var det, lite i alla fall.   


Efter bion gick vi hem och så ännu ett till avsnitt av The Office. Som var ännu bättre än det förra!   

Om ni vid det här laget inte har börjat ladda ner The Office, glöm inte det!   


Nu har Anton och Rickard tagit tåget till Karlskrona och jag sitter här, snart äta frukost. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Ovanligt att jag inte har så mycket att städa, jag får väl baka något roligt så får jag lite disk att diska.  


Enough! Nu blir det frukost! Ha det nice!


        


Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards