Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Robina Antonik - 13 januari 2011 19:55

Jag och Anton tog en promenad till Jysk för att köpa säng, men det fanns tydligen inte den sorten som vi skulle ha på lagret så vi fick beställa tills nästa vecka.   


Det ligger nämligen till så här att jag köpte en säng (90x200) när jag flyttade in i lägenheten. Sen fick jag med men en sådan där extra uppfällbar säng från mor. Sedan tog jag över mormors bäddsoffa. Så vi började tillbringa de första veckorna i bäddsoffan i vardagsrummet. Sedan tyckte jag att vi skulle sova i sovrummet där man ska sova. Så vi delade på min 90x200 säng. Efter ett tag gick två ben av så att sängen stod på högkant! Galet!  

Så vi tog bäddsoffan igen och den låter så otroligt mycket att man kan inte ens gå upp på toa/ ta ett glas vatten mitt i natten utan att föra ett otroligt väsen av sig. Sen var den bäddsängen inget att ha så nu har vi en varsin säng, Den ena på 90 sängen som nu står direkt på golvet utan bem och den andre på den uppfällbara. Så vi ligget på helt olika höjder. Men nu ska vi göra enkelsängen till en dubbelsäng och ha de ståendes direkt på golvet!


Var på simhallen och motionssimmade ett tag. Skönt. Simmade inte lika mycket som jag brukar för jag tyckte att jag behövde hem och laga mat :) men ska kanske simma morgonsim nästa vecka :) och sen har jag ju boxning på söndag. 

 


Jag längtar tills kören börjar den 26! :)


Nu har vi käkat kalops, potatis, lingon och gräddfil. Gott!

Imorgon ska jag till arbetsförmedligen klockan 10. Hade gärna bjudigt över någon/några hit på kaffe och kaka. Men jag vet inga som kan/har lust?


Ha det bäst! <3


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards