Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Robina Antonik - 23 januari 2011 18:04

Tjenare!


Här kommer historien om bäddmadrassen: En dag gick jag och Anton till jysk för att köpa säng och bäddmadrass. Då fick vi veta att det vi ville ha inte fanns på lagret, så vi fick beställa. Så då gjorde vi det och de sa att varorna skulle komma på tisdag veckan efter.

På tisdagen ringde de mig från jysk och meddelade om att min beställning fanns att hämta och att de ligger kvar till måndag.

På fredagen hjälpte min "extra/stöd" pappa till med att köra hem sängen men då kunde vi inte få med allt för att jag inte hade tillräckligt med pengar...

På lördagen (igår), kom Antons föräldrar och då åkte vi till jysk igen för att hämta bäddmadrassen för att nu hade jag pengar. Men då sa de att det inte fanns på lagret?! WTF? :S Så Ulla-Marie och Kai (Antons föräldrar), var snälla så vi fick åka in till jysk i karlshamn för att hämta bäddmadrassen för att de hade en på lagret. Snacka om skumt?


För övrigt så har vi har haft filmmys på kvällarna här hemma. Vi har bland annat sett massa Star Wars och här om dagen såg vi på Splice! Det var nice!


Som sagt så var Antons föräldrar här på besök, mycket trevligt! Förutom att de hjälpte till med bäddmadrassen så tog de hit lite prylar som vi inte fick med oss hem från i julas. Jag bjöd på kaffe och morotskaka och så satt vi och pratade. Härligt.


Idag har jag kollat efter lite jobb och även skickat in en ansökan. Jag och Anton har precis kommit hem efter en joggingrunda. Nu ska jag laga mat, spagetti och köttfärssås. Sen duscha och sen blir det nog en film till ;)


Här är två bilder som jag tog på Antons karate träning och som jag lovade att lägga upp.


  


Ulla-Marie och Kai :)

   


Min morotskaka :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards