Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Robina Antonik - 16 januari 2011 19:52

Morgonen började med en god frukost och en film! The Truman Show! Grymt bra! Jim Carrey är ju bara så bra!   


Helt slut efter dagens boxningsträning med bland annat styrketräning och massa kondition! Men känslan man har efter träningen är underbar!  

 


Har ätit revbenssjäll, men det blev inte med klyftpotatis utan kroketter istället.

Mamma och pappa var här en stund på en kopp kaffe och min ambrosia kaka, bra att man blev av med en bit av den. Jag och anton kommer ju inte direkt äta upp hela.   


Har kollat på Lyckasmedmat och Kakburken efter lite nya prylar men känner att jag inte riktigt har råd just nu, och jag vill inte göra något förhastat.


Kom precis ut ur duschen, nu ska jag och Anton se en till Jim Carrey film (Eternal sunshine of the spotless mind) och äta lite Ben & Jerry <3

  


 

Tidigare månad - Senare månad

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards