Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Robina Antonik - 11 januari 2011 18:09

Helluuu! Mitt första inlägg är nog inte så intressant. Nu ska jag mest lära mig hur bloggplatsen.se går till.


Hmm... Ja jag lär mig nog till slut.


Jag kan ju börja med att berätta om min intressanta dag hittills...  Jag är en morgon människa och vill helst vakna och stiga upp innan 10.00 och idag vaknade jag 10.40 inget och gnälla över egentligen men nu har jag haft sovmorgon i typ två veckor och jag börjar tröttna. Nu har jag varit ledig runt jul och arbetslös just nu. Vilket jag i princip inte har varit någon gång... typ... Det är komplicerat! Jag kan kortfattat säga att jag jobbat till och från på olika restauranger (är utbildad som kock) sedan jag gick ut skolan i sommras. Kanske går in på det lite mer senare.


Varför skaffar jag en blogg? Det frågar jag mig själv.. ja...
Sedan liten flicka så jag har ständigt köpt nya dagböcker för att jag så gärna har velat skriva ner mina tankar och vad jag gör om dagarna så att man kan läsa om det när man blir äldre. Men jag har aldrig lyckats skriva dagbok/ bloggat en längre tid. Så jag antar att detta är ännu ett tappert försök som kanske spårar ut. Men jag ska ge det en chans!

Tidigare månad - Senare månad

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards