Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Robina Antonik - 20 januari 2011 22:41

Igår åkte jag in till karlskrona, anton åkte samtidigt in för han skulle till skolan och sen karaten. Meningen med att åka in till karlskrona var för att jag skulle dig med föreningen (R.A.K). Men jag åkte in några timmar tidigare för att shoppa lite. Hittade 2 par jeans för 200 kr! Vilket kap! Plus annat skoj. Nice.


Vi i föreningen fikade på 3G, mycket trevligt. Alla sa att de skulle köpa en massa fika bara för att föreningen bjöd men det var långt ifrån vad alla orkade. Jag tog en bakad potatis med kyckling och tsatsiki, en cola och kaffe. Tänkte att jag säkert skulle orka mer men ikke sa nicke. Det var knappt att jag orkade alls.


Var hos mor och far idag med. Min lilla kisse, Sotis mår inte bra. :( Jag blev ledsen i ögat. Hon betyder otroligt mycket för mig. Min bästa vän sedan 12 år tillbaka.

Träffade även Johanna idag, vi fikade på andra våningen, nice!


Nu ska jag och Anton kolla Star Wars! HOJ!


 

Tidigare månad - Senare månad

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards