Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Robina Antonik - 11 februari 2011 15:06

Goddag!   


Det har inte hänt något intressant alls.


Anton är i skolan och jag sitter här och drygar. Jag har både diskat och tagit ett bad. Det gick bra att ge Sotis tabletten idag med, jag kör med "gömma-tabletten-i en skinkbit-tricket"  


Vid fyra tiden ska jag till korsanäs och hälsa på familjen Olsson. Trevligt trevligt!


Igår jobbade jag på Slättagårdskolan, i köket. Det var trevligt! Träffade en massa fröknar och lärare som jag hade när jag gick i åk 1-2 som kände igen med och sa att "Gud vad stor du har blivit!". Haha     

Efter jobbet tog jag bussen till R-by igen, var hemma en runda då mamma och pappa kom på besök. Som jag inte var berädd på. Sen drog jag ner till stan en runda och träffade Johanna Som har tagit sitt körkort nu! Grattis till henne!

  

Efter att jag och johanna varit på försäkringskassa, AF, OKQ8 och fikat lite, så fick jag skjuts hem!

Hemma blev det mat som A lagade. Pasta carbonara! och film mys.


Nu ska jag göra mig färdig! Ha det gött!

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards