Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Robina Antonik - 25 februari 2011 22:35

Idag har jag städat och diskat ända tills Anton och Johan kom! Trevligt med lite besök!

Jag, Anton och Johan åt kebab, sen spelade vi lite kort och drack kaffe och åt gifflar. Sen gick vi ut en liten runda tills Johan tog tåget hem till Karlskrona.


Nu har jag och Anton kollar på halva Alien filmen, vi är båda trötta så vi ser resten en annan dag.


Igår jobbade jag extra på BTH dock försov jag mig en timme. Vaknade av panik, jag är inte den som försover mig. Som tur var lugnade A ner mig. Han var snäll och steg upp tidigt och följde med till BTH när han kunde tagit sovmorgon i några timmar...   


När jag kom hem städade jag ett tag och tog lite att äta, sen gick jag till simhallen och simmade. Härligt.


Nu ska jag gå och spotta ut tandkrämen (borstar tänderna) sen ska jag sova.


Ha det bäst!  Natti natti 


 

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards