Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Robina Antonik - 21 februari 2011 16:44

Hellu hellu!


I helgen har jag assisterat Ronneby Boxing team, det var ju sydsvenska mästerskapen i helgen. Så jag hjälpte till i cafeterian. Det var roligt fast lite drygt vissa stunder.

På fredagen hjälpte jag till med att bära stolar och staket och de stora starka killarna byggde upp ringarna.

  

På lördagen stod jag i cafeterian från ca 9-20 typ och på söndagen ca 9-16.

Grattis till alla Ronneby boxare, och givetvis alla andra som kämpade hårt och grattis till min granne som tog guld.   

Jag hörde talas om att vi fick utmärkelse för bästa klubb också tror jag(?)  


Det var en bra och trevligt helg tycker jag.


Idag har jag och Anton sett lite Office, det var ett tag sedan! Det är för jäkla bra!


Mor och far var här alldeles nyss och drack kaffe och åt av min nougatkladdkaka. Lägger upp receptet imon kort   


Nu har jag inget alls roligt att hitta på, jag har inte direkt någon disk heller... få se vad som händer. Undra om någon annan har lika tråkigt som jag och vill hitta på något. Johanna är i sthlm så hon kan inte rädda min kväll.

Ja ja!


Ha det gött! Haaaaj!


 


Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards