Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Robina Antonik - 23 februari 2011 21:19

Tjaaaaaa


Idag har varit en lugn dag.

Började med att jag låg och snoozade ett tag. Steg upp halv tio.

Kollade facebook ett tag sen äta frulle och klä på sig.   


Sedan drog jag ner till stan kollade om det fanns en klipptid till mig på typ 10 min, men ikke. Så jag bokade en klipptid istället. Jag brukar bara klippa luggen för 40kr. Dock så har de tydligen höjt så nu kostar det 50kr. Jaja.   


Sedan satte jag mig på Contan och tog en kaffe och löste lite korsord. Då ringer någon försöljare och ger mig ett nytt "billigare" el-avtal... hoppas att jag gjorde ett bra val nu...   


Därefter gick jag till willys och handlade. Sen hem och cilla för att sedan duscha och laga mat. Sen kom Anton hem.

Vi åt äggnudlar och wook.


Sen drog jag till kulturcentrum, till R.A.K

Här är vår hemsida: R.A.K

Idag gjorde vi och provade på 2 nya LED - nummer. Det gjorde vi bra. Så nu har vi ett ca 6 minuters och ca 7.30 minuter långa nummer att jobba på som vi ska använda vid eventuella förställningar.

Känns skönt att vi har kommit igång lite bättre nu än innan.   


Nu sitter A och spelar och jag har precis kommit hem. Jag ska nog byta om till myskläder och kanske se någon film. Eller kanske korsord, eller varför inte båda, allt på en gång!


Ha det gött!   


 


Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards