Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Robina Antonik - 18 februari 2011 13:24

  Goddag!


Jobbade på BTH i måndags från 09-16, Tisdag 07 -17.15, Onsdag 07-15. Det var trevligt och roligt som vanligt. Dock hade vi MYCKEt att göra då hela poliskåren vad där så det var över 150 extra matgäster och det blev mycket extra jobb. Men det var ju därför de hade ringt in mig med.   


Igår träffade jag Alexandra a.k.a Puma. Kul att ses igen :) Vi tor varsit tåg och möttes halvvägs i karlshamn. Vi gick och förstershoppade lite och sen åt vi på Siesta, tror jag det hette. Puma tog en kebabtallrik och jag tog kycklingspett med stektpotatis och sås. Mycket gott. Vi pratade en massa, kul!   


Sedan följde Puma med till min gamla skola, väggaskolan. Där träffade vi min ex mentor, Mikael. Nice var det! Sen gick vi till tåget igen och Puma tog sitt tåg hem och jag tog mitt.


Hemma i R-by igen så  gick jag till Willys och handlade, sen hem och ge Sotis mat och den sista tabletten. Hon är i princip helt frisk nu. Skönt! Hon är pigg och hoppar lätt upp och ner, hon går rakt, har inte huvudet på sned. Däremot nyser hon ganska mycket fortfarande men annars är allt bra nu.   


Idag var jag och Anton och handlade bullar till frukost, vi var på willys med. Vi gick hem och åt frukost till Lost. Sen körde vi ett litet städrace. Med diskning, damsugning och sopslängning.   


Idag tränkte vi ha köttfärslimpa och kokt potatis med grönpepparsås och lingon till middag. Gott!. Senare vid 19.00 tiden så ska jag till sporthallen och hjälpa till att förbereda inför Sydsvenska mästerskapen i boxning som ska hålla till där i helgen. Tänkte att jag kunde hjälpa till imorgon och på söndag med. Har inte mycket annat för mig annars så jag tänkte vara lite snäll.  Känner mig lite sugen på att baka, få se om det blir något.

Tänkte slänga upp en bild på mig och Puma men jag ska be om hennes tillåtelse först. Så kanske att jag lägger upp en lite senare   


Det var allt för stunden. Om jag bakar något så kan det hända att receptet läggs upp senare också.


Ha det!

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards