Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Robina Antonik - 14 februari 2011 20:59

Jodå! Ni hörde! Det är Alla   Dag idag. Men det vet ni ju redan.


Hur firar ni alla hjärtans dag? Eller firar ni det ens?


Många tycker ju att det är en löjlig dag, de menar att, varför ska man visa den man tycker om, sin kärlek just på alla hjärtans dag när man borde göra det alla dagar.

Det kan jag faktiskt hålla med om, och många tycker/sägar att det är för att affärerna ska tjäna pengar. Kan jag också hålla med om.

Jag firar alla hjärtans dag, men bara lite. Jag tycker att det är sött att göra något på alla hjärtans dag. Behöver inte alls vara något dyrt eller "big deal".

Man kan gå på bio, äta ute, ge ett kärleksbrev eller ge något som står för "er två" eller bara mysa tillsammans. Vilket man egentligen kan ge vilken dag som helst. 


Anton fick ett kärleksbrev av mig dock inte idag, och vi var på bio i lördags och vi gav varandra något idag. Så man kan nästan säga att vi har "firat" hela helgen och idag.


Jag tycker man kan göra något liiitet bara, eller stor om man så vill. :) Precis som på Morsdag eller Farsdag. Ibland ger man kanske bara en trisslott vilket är något litet. Kanske gör man något större. Man väljer ju själv. Eller så firar man inte alls.


Nog om det. Alla vill väl höra vilken spännande dag jag har haft... HAHA (ironi)


Så här spännande var min dag:

Upp tidigt och ta tåget klockan 8 börjar jobba klockan 9. (Jobbar extra på BTH i k-na) Hem och äta middag som Anton har lagat. Hamburgare med pommes.

A åker till karaten och jag chillar vid datorn och söker jobb via i-net.

A kommer hem. Vi chillar lite extra. Nu har jag duschat och ska strax sova för jag ska upp ÄNNU tidigare imorgon. Jag ska ta bussen 06.10, börjar jobba klockan 7.

Härligt att få jobba lite, så tråkigt att bara vara hemma. 


Föresten det där med bio. Jag och A vara på "Nattbio", den började 22.30 och slutade vid midnatt. Vi såg 127timmar och det var bra! Vi ger den 4 i betyg (1-5)

        


Natti natti! Sov gott!

  

Översätt / Translate

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ostbågar eller chips? :)
 Ostbågar!
 Chips!
 Inget av det!
 Båda!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards